תוכן עניינים

בניית אתרים בירושלים

רשת האינטרנט שינתה את המציאות העסקית, כל העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן ורשת האינטרנט הפכה להיות הקניון הגדול ביותר בעולם. אם החלטנו לשכור חנות באחד הקניונים המובילים בירושלים או בכל אזור מסחרי אחר עלינו לשלם דמי שכירות חודשית, אך עבור אתר ב"קניון הגדול ביותר בעולם" אנו נדרשים לשלם רק פעם אחת, בעת בניית האתר.

בניית אתרים בירושלים היא הוצאה משתלמת לעסקים בירושלים סטרטומדיה שוכנת בעיר. אנו נאפשר לכם לחשוף את העסק שלכם בפני מיליוני גולשים ברשת, בארץ ובעולם, לקדם אותו בקידום אורגני או לפרסם אותו בפרסום ממומן. בין אם אתם עסק צעיר או ותיק, אתם חייבים לבנות אתר. בעידן האינטרנטי אם יש לכם אתר ברשת אתם על המפה, אם אין לכם אתר, כאילו שאינכם קיימים בכלל.

בניית אתרים בירושלים – מקסימום לקוחות במינימום הוצאות!

סטרטומדיה מציעה לעסקים בירושלים להצטרף למעגל לקוחות שלנו. ולהנות משירות אדיב ומקצועי. סטרטומדיה מאפשרת לכל עסק קטן או בינוני לשחק במגרש של הגדולים. כל בעל עסק יכול לחשוף את המוצרים שלו בפני מיליוני גולשים בעלויות נמוכות יחסית וליהנות מיתרונות רבים שעד עכשיו היו אפשריים רק לבעלי עסקים גדולים.

בניית אתרים ברשת תורמת למיתוג ולפרסום של כל בית עסק. אתר ברשת מעניק לבית העסק תדמית של בית עסק יוקרתי, רציני וממותג. גם אם עיקר המכירה שלכם מתבצעת דרך חנות פיסית, הלקוחות שיערכו סקר שווקים על המוצר שלכם, יחפשו עליכם מידע ברשת, אם לא יהיה לכם אתר, אתם עלולים להפסיד גם אותם.

המסחר באמצעות האינטרנט אינו תלוי בזמן. בעוד שלחנות, לקליניקה או למשרד יש שעות פעילות קבועות, המסחר באינטרנט מתבצע עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. כל אחד מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכול להיכנס אל האתר שלכם, לרכוש מוצר או להזמין תור לטיפול בכל שעה שנוחה לו ומכל מקום בעולם.

המסחר ברשת אינו מוגבל מבחינה גיאוגרפית. גם אם העסק שלכם נמצא פיזית בירושלים ומשרת את תושבי ירושלים והסביבה, באמצעות האתר תוכלו לפנות למאות אלפי לקוחות פוטנציאליים בכל מקום בארץ או אפילו בעולם, להגיע ללקוחות חדשים כל יום ולהגדיל את מחזור המכירות.

מושגים שחשוב להכיר

אתר רספונסיביאתר רספונסיבי הוא אתר גמיש אשר מתאים את עצמו באופן אוטומטי לכל סוגי המסכים, לטלפון החכם, לטאבלט, לאייפד, למחשב נייד ולמחשב הנייח כדי שהתצוגה במסך הנקרא תהיה נוחה וברורה ככל האפשר. בעידן שבו למעלה מחמישים אחוז מהגולשים, גולשים דרך סמרטפונים , טאבלטים ועוד, בנייה של אתר רספונסיבי הפך להיות חובה!

בניית אתרים במערכת בוורדפרס הפכה בשנים האחרונות לפלטפורמה המובילה בעולם לבניית אתרי תדמית, חנויות, ואתרי בלוגים. חשוב לציין שזו מערכת בקוד פתוח במידה ואתם בונים אתר במערכת וורדפרס האתר שייך לכם ותוכלו להעביר אותו לכל שרת שתחפצו. ישנם עיצובים ברמה גבוה שאפשר לרכוש לוורדפרס בתשלום סמלי.

קוד פתוח, קוד סגור – בניית אתר בקוד פתוח זהו מודל בנייה הדוגל במתן חופש ואפשרות לבעל האתר לעדכן את האתר, להכניס תכנים ולבצע שינויים בעצמו כל הזמן, בלי להיות תלוי בחברה שבנתה לו את האתר.

קוד סגור הוא מודל של בניית אתר אשר משאיר את קוד הגישה בידי בונה האתר ורק הוא יכול לבצע בו שינויים ועדכונים. בכל פעם שבעל האתר ירצה להוסיף תוכן, לשנות או לעדכן או לשדרג את האתר הוא יידרש לפנות אל החברה הבונה ולשאת בעלויות הכספיות של השדרוגים והשינויים.

דומיין זהו שם ייחודי המזהה את האתר או כתובת דוא"ל. באתר, הדומיין מופיע בשורת הכתובת של החלק העליון בדפדפן ובדוא"ל הדומיין מופיע לאחר הכרוכית, שטרודל. לוותק של הדומיין יש תפקיד משמעותי בקידום האתר.

אחסון אתרים – האתרים באינטרנט יושבים על שרתים שהם מחשבים הנמצאים בחוות שרתים בארץ או בחו"ל, ובהתאם לגודלם הם תופסים נפח על השרת. חברות האחסון גובות תשלום עבור אחסון האתר בשרתים וברגע שתפסיקו לשלם להם, הם יסגרו את השרת והאתר לא יהיה יותר ברשת.

אפיון אתר הוא תהליך שבו יושב בעל האתר עם בונה האתר והם בודקים מיהו קהל היעד, מהו סוג האתר שאותו עומדים לבנות, אתר דינאמי, אתר סטאטי או אולי חנות, אילו תכנים יוטמעו באתר והיכן, כמה דפים יכיל האתר ועוד.

מערכת ניהול באתר זוהי הפלטפורמה שדרכה אפשר לערוך ולנהל את האתר החל מהוספת תמונות , תכנים, עיצוב וגרפיקה ועד לשינויים בפריסת האתר.

איך הצליחה חברה של בניית אתרים בירושלים לקדם עסקים רבים ולשים אותם על המפה?

חברת "סטרטומדיה" אשר ממוקמת בירושלים ברחוב זבוטינסקי 27 בנתה אינספור אתרים לעסקים בירושלים המותאמים לדרישות של כל לקוח, אתרי תדמית, אתרים מסחריים, פורטלים ועוד והצליחה להזניק מאות בעלי עסקים בירושלים ובסביבה, לבסס ולמתג אותם ולהביא למחזורי מכירות גדולים.

צוות העובדים בחברה שם דגש על אפיון מקצועי של האתר, על עיצוב האתר ברמה גבוהה ובסגנון נקי ומיוחד המותאם לתחום שבו עוסק האתר, על הטמעת תכנים באיכות גבוהה התורמים לבעל העסק להפוך לאוטוריטה מקצועית בתחום ולקידום בגוגל ולהעניק לכל גולש חוויית גלישה מהנה והתמצאות קלה באתר.

אנו מתמחים בבניה של אתרים רספונסיביים, בבניית אתרים המותאמים לקידום בגוגל. אנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ומעניקים ליווי ותמיכה אישית לכל לקוח מהתחלת הפרויקט וגם לאחר סיומו.

צרו קשר, צברנו שנים רבות של ניסיון, נדע לתת לכל לקוח הצעה מנצחת בכל תקציב.

5/5 - (9 votes)

img

דוגמאות לאתרים שבנינו

לקוחות מרוצים

למה כדאי לבנות אתר בוורדפרס?

הסיבה הראשונה היא כי גוגל אוהב את אתרי וורדפרס וקל לקדם אותם במנועי החיפוש. נוסף על כך, לבניית אתר בוורדפרס יש יתרונות רבים, וורדפרס מאפשרת בנייה של אתרים חכמים וגמישים עם אפשרויות עיצוב מדהימות וכמעט ללא גבול, האתר נוח וידידותי, קל לנהל את האתר, לעדכן ולהוסיף בו תכנים. אתרי וורדפרס הם אתרים רספונסיביים המאפשרים גלישה מכל מסך, עלות האחזקה של האתר נמוכה ויש אפשרות להוספת תוספים חשובים כמו הרשמה לרשימת תפוצה, מפת אתר ועוד.

למה סטרטומדיה?

כי אנו מלווים כל לקוח מהקמת האתר עד לסיום הבנייה וגם אחר כך. אנו נדע לאפיין את האתר ולהתאים אותו לצרכים הייחודיים ולקהל היעד, נדריך אתכם איך לנהל את האתר באופן עצמאי ונדאג שמערכת ניהול התוכן תעבוד בצורה ידידותית ותקינה. צברנו ניסיון רב בניית אתרים והצלחנו לשים בעלי עסקים רבים על המפה, להביא להם לקוחות חדשים ולהגדיל את מחזורי המכירות

האם אפשר לבנות אתר בשתי שפות כמו למשל עברית ואנגלית?

כן. אנו נבנה אתר שכל התכנים בו יופיעו בעברית וגם באנגלית. עימוד הגרפיקה יתהפך במעבר שפות, בעברית זה ייקרא מימין לשמאל ובאנגלית משמאל לימין.

כמה זמן לוקח לבנות אתר אינטרנט?

בניית אתר ממוצע נמשכת בין שבועיים לחודשיים תלוי במספר העמודים בכמות התוכן, בגודל האתר ובעיצוב שלו ועוד. בסטרטומדיה לא אוהבים למשוך זמן. מהרגע שבו נחתם החוזה בין החברה לבין הלקוח, נעשה את המקסימום כדי לסיים את בניית האתר בזמן הקצר ביותר ולהעלות לאוויר עוד אתר איכותי ומנצח!

האם בסטרטומדיה רק בונים אתרים או גם מקדמים אתרים?

צברנו ניסיון וידע רב בבנייה של אתרים ובקידום אתרים במנועי החיפוש, אנו מציעים בניית אתרים וקידום אתרים תחת קורת גג אחת.