תוכן עניינים

פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

אנו מציעים שירות פרסום בגוגל: קידום ממומן בגוגל.

בניית קמפיינים, קידום אתרים, ובניית אתרים וורדפרס זה התחום שלנו ואנחנו טובים בזה מאוד

אנחנו נבנה לך קמפיין עם תוצאות שמניבות לידים מיידית. זה אומר שתוך שעה תוכל כבר לקבל טלפונים מלקוחות. יש לנו עשרות לקוחות מרוצים בואו להיות חלק מהם.

מה זה Google Adwords תוכל לקרוא בהמשך.

מה זה Google AdWords? מודעות המוצגות בחלק העליון של מנוע החיפוש גוגל, היא מערכת הפרסום של Google, שבה מפרסמים (עסקים) מציגים מודעה עם מוצר או שירות שהם מעוניינים למכור.

איך המערכת עובדת בעצם?

בשלב ראשוני מבצעים מחקר מילות מפתח בעזרת כלי שנמצא בתוך המערכת של גוגל שמציג לנו את הנפח והחיפושים החודשיים של כל מילת מפתח.

לאחר בחירת מילות מפתח ממוקדות ומותאמות למפרסם. אנו מתחילים בהגדרות המודעה שהן:

בחירת יעד להצלחתו של הקמפיין יש לנו מספר אופציות שמציגה המערכת:

  • מכירות, לידים, תנועה לאתר

  • התעניינות ברכישה של מוצר ומותג

  • מוּדעוּת למותג ופוטנציאל החשיפה

  • קידום של אפליקציה

  • יצירת קמפיין ללא הגדרת יעד

לאחר בחירת יעד עוברים לשלב הבא והוא בחירת סוג קמפיין ישנם מספר אופציות לבחירה.

רשת החיפוש

הצגת המודעה ברשת החיפוש בתוצאות הרגילות בגוגל

רשת המידה

פרסום במקומים שונים ברחבי האינטרנט כגון – יוטיוב, נייד ואפילקציות

שופינג

מיועד למי שיש חנות עם מוצרים שמעוניין להגדיל את נפח והחשיפה של המכירות ברשת

וידאו 

מיועד לי שיש סרטון שיווקי או סרטון אנימציה של העסק אשר מעוניין לקבל מעורבויות וחשיפה ב – youtube וברחבי האינטרנט

אפליקציה 

יצירת מודעות לחשיפה קידום אפליקציות ברשת האינטרנט Google Play

חכם

מיועד לפרסום מפות בתוצאות חיפוש גוגל, אם יש לך מפת עסק אתה יכול לפרסם מודעה טקסט בגוגל מפות עסקים.

השלב הבא הוא הגדרות כלליות:

שם קמפיין מומלץ לרשום על מנת שתוכל לזהות בקלות ולנהל את הקמפיין.

רשתות:

רשת חיפוש גוגל – המודעה שלך תופיע בתוצאות חיפוש בחלק העליון של גוגל מעל מפות עסקים. וגם אופציה נוספת לפרסום באתרים אחרים.

רשת המידה – חשיפה של סרטונים באתרים שונים על ידי חיפוש מונחים רלוונטיים למילות המפתח שלך

השלב הבא הוא מיקוד וקהלים בחירה למי רוצים להיחשף:

במידה והמודעה שלך בשפה העברית אז תצטרך לבחור במדינה ישראל

שפות – אם במידה בחרת בישראל אז תוכל למקד את השפות לפי יעד שפה ממוקדת.

לפי הסטטיסטיקה כ – 49 אחוז מאוכלוסיית ישראל מדברים שפת אם בשפה העברית.

51% מתחלק ל – עברית, רוסית, אנגלית, צרפתית.

השלב הבא עוברים לתקציב:

הגדרת תקציב יומי? זה אומר איזה סכום אתה רוצה להוציא ביום על מודעה. קח בחשבון ברגע שמסתיים התקציב המודעה שלך מפסיקה להופיע עד יום למחרת שבו התקציב מתחדש.

תקציב לקליק – כפי שזכור לך ביצענו מחקר מילות מפתח לכל מילה יש את המחיר תחרות שלה ככל שהתחרות גבוה כך המחיר לקליק הוא גבוה יותר. המחיר הראשוני הוא ההופעה בעמוד הראשון במיקום נמוך אם ברצונך להופיע גבוה יותר עם המודעה עלייך להשתמש בנתונים שגוגל מציגה – מחיר לראש הדף בערך ממוצא כך בחשבון שהמחירים יכולים להשתנות מידיי יום. מומלץ להיכנס על בסיס יומי לעדכן מחירים במידת הצורך

השלב הבא הוא תוספים שמתווספים למודעה

תוסף קשורים – במידה ואתה רוצה להציג דפים נוספים מהאתר תוכל לעשות זאת על ידי התוסף הכנסת טקסט קישור וקישור לעמוד באתר שלך.

הקישורים מוצגים מתחת למודעה.

תוסף טלפון – מציג את הטלפון שלך מצד שמאל של המודעה. זה גם מושך גולשים ללחוץ על המודעה שהם רואים מספר טלפון.

ישנם עוד תוספים רבים בהם תוכל לשדרג את המודעה שלך ולגרום לגולשים ללחוץ יותר על המודעה שלך.

השלב האחרון הוא בניית המודעה בעזרת טקסט שיווקי

הכותרת חייבת להיות עשירה, קצרה וממוקדת על מנת למשוך קהל ללחיצה על המודעה.

תיאור תיאור קצר אשר מפרט את השירות או המוצר, גם כאן צריך טקסט שיווקי וממוקד.

קישור לאתר – הכנסת קישור לאתר הראשי או לכל עמוד שתבחר באתר. ברגע שיחלצו על המודעה יגיעו לעמוד קישור שמוגדר בהודעה.

ש לי תקציב נמוך האם Google Adwords מתאים לי?

עם המערכת פרסום של גוגל אתה יכול להתאים כל תקציב לפרסום שלך. הכל בהתאם לתחרות מילות מפתח. ומשך הצגת המודעה בגוגל ככל שהתקציב שלך נמוך ככה הצגת המודעה בגוגל תהיה קצרה יותר. תוכל להתייעץ בכל עת איתנו נוכל להנחות אותך.

האם פרסום בגוגל הוא כדאי?

כמובן, המודעה שלך מוצגת תוך 20 דקות בעמוד הראשון בתוצאות חיפוש בגוגל. וכמובן מומלץ לשלב גם קידום אתרים אורגני לחשיפה גדולה יותר.

האם לבד אוכל לבנות קמפיין?

זה דורש ידע וניסיון בהכרת מערכת פרסום בגוגל. עם מדריכים וקורסים תוכל ללמוד היטב את המערכת ולבנות לבדך את הקמפיינים. במידה ואין לך זמן פנוי ללמוד תמיד תוכל לקבל עזרה מצוות המומחים של גוגל או לשכור חברה שמתמחה בפרסום.

5/5 - (1 vote)