תוכן עניינים

שירות מקצועי לשיפור מהירות אתר וורדפרס

שיפור מהירות וורדפרס

שלום רב,

שמי איב אילוז אני בונה אתרים מזה – 11 שנים. אני אוהב מאוד את העבודה שלי כמפתח אתרים וגם מציע שירות של שיפור מהירות אתרי וורדפרס. חלק מהשירות שאני מציע את יכולותיי המקצועיות לשיפור זמני הטעינה של האתר שלכם מה בדיוק השירות שאתם מקבלים מאיתנו

האם אתם זקוקים לשירות שלנו?

כיצד לבדוק את זמן הטעינה של האתר שלך?

1.https://www.webpagetest.org/

2.https://tools.pingdom.com/

3.PageSpeed Insights

פוסט זה עונה על השאלה הבאה: מדוע כדאי לנסות להאיץ את וורדפרס?

כולנו יודעים שזמן הטעינה הוא גורם מכריע בדירוג האתר. וזה נכון גם לגבי וורדפרס. פוסט זה יראה לך כיצד תוכל לייעל את זמן הטעינה של האתר שלך ואולי אפילו לדרג גבוה יותר באינדקס של Google.

כשמדובר ב- SEO, מהירות האתר שלך היא אחד הגורמים החשובים ביותר. לא משנה איזה סוג תוכן יש לך, אם האתר שלך נטען לאט, אף אחד לא יעניין אותו. אז מה אנחנו יכולים לעשות בקשר לזה? ישנן שיטות רבות ושונות להגדלת מהירות טעינת הדפים והנה רק כמה:

כאשר אתה גולש באינטרנט, אחת התלונות הנפוצות ביותר היא זמני טעינה איטיים. אבל כמה זמן אתה מחכה לטעינת דף אינטרנט? שנייה? עשר שניות? ולמה זה משנה? בואו נסתכל על הסיבות העומדות מאחורי טעינה איטית של אתרים.

דבר אחד שיכול לגרום לאתר שלך להיטען לאט הוא כמות עודפת של תוספים וסקריפטים. אלמנטים אלה תופסים מקום ומנצלים את משאבי השרת שלך. אחת הדרכים לעקוף סוגיה זו היא באמצעות תוסף מטמון שיאחסן גרסה של קובץ המטמון של רכיבים אלה במחשב שלך, ובכך יחסוך רוחב פס ויגדיל את הביצועים.

גורם נוסף שיכול לגרום להאטת זמני טעינת דפי האינטרנט הוא אם יש יותר מדי מודעות באתר שלך או אם הן כבדות מדי מבחינת קוד או גרפיקה. אם יש לך

מהירות הטעינה של האתר שלך היא פרק הזמן שלוקח לאתר שלך להוריד. אנשים רבים אינם מודעים לכמה זה חשוב מכיוון שהם חושבים שככל שהאתר יהיה איטי יותר אנשים פחות יוכלו לבקר בו. המציאות היא שישנן סיבות רבות לכך שאתה צריך לייעל את מהירות הטעינה של האתר שלך, כולל אופטימיזציה של SEO.

מהו השירות כולל אני אסביר ואפרט:

אם גם אתם סובלים מאתר וורדפרס איטי פנו אלינו לבדיקה מקצועית והצעת מחיר מותאמת אישית.
השירות הוא לאתרי וורדפרס בלבד.

השירותים שלנו יכללו שיפורי קוד, הסרת java css לא נחוצים בקוד האתר. הטמעה של תוספים לשיפור מהירות האתר. ועוד כלולים עבודות קוד נוספים.

שיפורי משקל התמונות באתר 

בדיקת השרת בו האתר מאוחסן

בדיקת והסרת תוספים שאינם רלוונטים

תיקון ושיפור פונט מקור

בדיקת SSL אבטחת האתר

בדיקת גרסת PHP של השרת

כל מי שמתעסק עם מערכת וורדפרס יודע שהמערכת שואבת המון משאבים לא נחוצים שגורמת לאתר להיות איטי. 

בנוסף גוגל הכריזה על מהירות אתר כפקטור משמעותי בקידום אתרים ובחווית משתמש כשהוא מדרג אתרים בתוצאות החיפוש.

התפקיד שלנו בסטרטומדיה היא להפחית את כמות המשאבים שאינם נחוצים במערכת וודרפרס ולשפר את זמני טעינה האתר גם בגרסת מחשב וגם בגרסת נייד. יש לנו את המתכונת המנצחת לבצע שיפור מהירות לכל אתר וורדפרס.

אנו מתחייבים לתוצאות מהירות גבוהות על סמך מאות אתרים שביצענו שיפור מהירות ברמה גבוהה.

שיפור מהירות אתר וורדפרס

5/5 - (7 votes)