בניית אתר לעסק

בניית אתרים לעסקים

את השירות בניית אתרים לעסקים אנו מציעים עם הניסיון העשיר שלנו וההיכרות המעמיקה עם מערכת וורדפרס. פלטפורמה מערכת קוד פתוח אשר מציעה מגוון רחב של עיצובים מרהיבים ותוספים רבים חלקם חינמיים חלקם בתשלום. עם וורדפרס תוכלו לבנות כל אתר שתחפצו, תדמיתי, חנות וירטואלית, פורטלים ועוד…  בנוסף גם היא מעולה לקידום האתר. וגם מערכת הניהול קלה לשימוש ומוצגת בכל שפה. עם הדרכה קלה תוכלו לנהל את אתרכם.

אתם שואלים את עצמכם כמה עולה להקים אתר אז המחירים לא בשמים כמה אלפי שקלים ויש לך כרטיס ביקור בגוגל שמציג את הפנים של העסק  שלכם 24 שעות

מעוניינים לדעת עוד על מחירים וחבילות? כנסו למחירון בניית אתרים

בניית אתרים וורדפרס זהו צעד הכרחי להצלחה ולהמשך צמיחה של כל עסק, עסק קטן, גדול או בינוני.

בניית אתר לעסקים משדרת תדמית עסקית יציבה ומקצועית. האתר זמין עשרים וארבע שעות ביממה ומספק אפשרות לקניית מוצר, לקבל מידע וליצירת קשר. הגולש המגיע לאתר מתרשם שמדובר בעסק אמין עם כתובת קבועה.

האתר מאפשר לבעל העסק להשיג פרסום אפקטיבי באמצעות הנוכחות במנועי החיפוש. פעולות לקידום האתר יובילו את העסק במעלה הדירוג של מנועי החיפוש במילות הקידום הרלוונטיות ויסייעו להגיע אל קהל היעד ברגע שבו הוא מחפש אתכם.

בעידן שבו הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים ברשת עשרים וארבע שעות ביממה, אם אתם לא תהיו שם, הם יפנו אל המתחרים שלכם. אנחנו ב – Stratomediaיודעים לבצע איפיון מקצועי עבור האתר של העסק שלכם, אנו בונים את כל סוגי האתרים לעסקים ברמה מקצועית, עיצובים מרהיבים, התאמה לכל סוגי הסלולר. אנו מלווים את הלקוח מתחילת הפרוייקט ועד לסיום האתר.

5/5 - (1 vote)