תוכן עניינים

בניית חנות וירטואלית וורדפרס

img

את השירות של בניית חנות וירטואלית אנו מציעים עם מערכת וורדפרס אשר מציעה מגוון עשיר של עיצובים מרהיבים לחנויות עם התממשקות של התוסף woocommerce אשר מיועד למסחר אלקטרוני למכירת מוצרים. את החנות תוכלו לנהל דרך ממשק הניהול בצורה קלה. יש לכם מגוון אפשרויות תשלום דרך חברת סליקה עולמית PayPal וגם חברות סליקה ישראליות. אפשרות להגדיר כל מטבע, מערכת משלוחים, סטטיסטיקות מכירות ועוד המון אפשריות. 

בניית חנות ברשת מאפשרת לבנות כל סוג של חנות, חנות למכירת מוצרים פיזיים, חנות למכירת מוצרים דיגיטאליים ואף חנויות המאפשרות לגולשים להציע למכירה מוצרים שלהם.

החנות הוירטואלית מאפשרת תצוגה מפורטת של המוצרים ודרכי קנייה נוחות וידידותיות.

בחברת Startomedia צברנו ניסיון עשיר בבניית חנויות וירטואליות במערכת opencart ומערכת וורדפרס, אנו מכירים ומבינים את כל הצרכים של בעלי העסקים השונים והודות לידע המקצועי והטכנולוגי שצברנו נדע לתת לכל בעל חנות את המענה המתאים ולבנות חנות נעימה, חנות שכיף לקנות בה.

איזה פלטפורמות של חנויות וירטואליות קיימות:

WordPress – המערכת המובילה בעולם כיום למסחר אלקטרוני ולאתרים תדמיתיים. מערכת ניהול האתר יכולה להגיע בכל שפה היא נוחה לשימוש וגם.

התוסף המוכר woocommerce אשר מתממשק למערכת וורדפרס ומציג מגוון רחב של אפשרויות לניהול מוצרים כגון: ניהול מלאי, ניהול מס של המוצרים, אפשרות לבחירת מטבע, התממשקות לחברות סליקה.

לפי הסטטיסטיקה כ – 72 מיליון משתמשים בתוסף מהתקדם  woocommerce.

בנוסף ישנם עוד המון תוספים  נלווים שמתממשקים עם woocommerce כגון: ניהול מלאי של המוצרים, להציג אותם לצפייה או אזל במלאי, מחירי תצוגה והנחות, לקבל הזמנות, להעלות חשבוניות, לקבל תשלומים, לשלוח מוצרים ללקוחות, קופונים. עוד המון אופציות.

למה מומלץ לבחור ב -WordPress?

ישנם תוספים הכרחיים לחנויות וירטואליות שחלקן בחינם ואם זה בתשלום אז מחירן זול.

והיא נוחה וידידותית למשתמש במידה ואין לכם ידע מקצועי מומלץ להיעזר במתכנת על מנת שיבנה לכם את האתר.

magento – מערכת מסחר אלקטרוני למכירת מוצרים, לפלטפורמה ישנם עיצובים יפים אך המערכת ניהול לא קלה לשימוש. והתוספים שלה עולים יקר ופחות פופולרית בעולם.

prestashop – גם מגיעה עם עיצובים יפים אך המערכת מאוד כבדה האתר נטען לאט והתוספים מאוד יקרים

שירותים נלווים שאנו מציעים עם בניית החנות:

1. ניהול תוכן ומוצרים על בסיס חודשי

2.אופטימיזציה – הכנת האתר לקידום האתר עם פרמטרים של קידום אתרים

3.קידום אתרים על בסיס חודשי

4.ניהול ובנייה קמפיין מנצח עם מערכת Google Adwords

5.פרסום וחשיפה ברשתות חברתיות

6.קידום עסקים בגוגל מפות

צפו במחירון המעודכן שלנו – מחירון בניית אתרים

5/5 - (1 vote)