תוכן עניינים

מה זה יועץ קידום אתרים

img

שלום רב,

שמי איב אילוז אני מקדם למעלה מ – 11 שנים. אני אוהב מאוד את העבודה שלי כמקדם אתרים וגם מציע שירות של בניית אתרים וורדפרס. חלק מהשירות שאני מציע נקרא יועץ קידום אתרים מה בדיוק התפקיד ומהו השירות כולל אני אסביר ואפרט:

השירותים שלנו יכללו שירותי ייעוץ והדרכה Seo הנחוצות למיצוב וקידום האתר שלכם באינטרנט לרבות,
אופטימיזציה קידום page on ו – page off של האתר שלכם בשיתוף פעולה מלא איתכם
כדלהלן:

1 .אופטימיזציה דף הבית ודפי האתר באופן אופטימאלי לצורך החשיפה במנועי החיפוש תוך
שילוב של פרמטרים של קידום אתרים, קישורים ,מאמרים בבלוג ומילות המפתח הנחוצות
וכיוצ"ב.

2 .קידום אורגני על ידי העלאת התכנים הרלבנטיים לאינטרנט, ולאתר האינטרנט שלך.
3 .שיפור אופטימיזציה לעמוד בית וקידום page On

4 .ליווי במשך חודש ימים מרגע העברת התשלום

5 .קישורים מכתבות באתרי מקומונים וחדשות וקישורים חינם ברשת (קישורים מכתבות הינן
בתשלום ועל הלקוח לשלם עבורם על הלקוח להעביר כתבה מוכנה. אני רק מתווך בין האתר
לבין הלקוח).

יועץ קידום אתרים הוא אחד מהתפקידים החשובים ביותר בעולם האינטרנט כיום. ללא קידום אתרים איכותי, מעטים בלבד יחשפו לאתר שלכם וזוהי כמובן לא המטרהכל אדם, גוף או חברה שיש להם אתר אינטרנט או עסק המבוסס על אתר אינטרנט, רוצים שכמה שיותר אנשים יגיעו אל האתר שלהם. זהו, בין היתר, תפקידו של יועץ קידום אתרים לגרום לכך שזה יקרה. עוד על תפקיד חשוב זה בכתבה הבאה.

מה עושה יועץ קידום אתרים?

יועץ קידום אתרים (הנקרא גם בפשטות "מקדם אתרים") אחראי לכך שהאתר שלכם יופיע במקום כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש השונים ובעיקר בגוגל (מנוע החיפוש החשוב ביותר בעולם כיום). יועץ קידום האתרים יכול לייעץ ולהדריך אתכם כיצד לקדם את האתר שלכם או לעשות זאת בעצמו. רוב מקדמי האתרים עושים את הקידום בעצמם, במגוון פעולות קידום, וככל שהם מצליחים לקדם את האתר שלכם למקום גבוה יותר, כך הם נחשבים לפופולריים יותר. זהו ללא ספק מקצוע לא פשוט, שיש להתמחות בו ומצריך ניסיון של שנים בתחום, מכיוון שמנועי החיפוש משתנים מדי יום. יועץ קידום אתרים איכותי, יודע כיצד "לנצח" את מנועי החיפוש, ולקדם את האתר שלכם ככל שניתן.

האם אפשר להצליח ללא יועץ קידום אתרים?

התשובה לכך היא חיובית אך על מנת לוותר על מקדם אתרים, תצטרכו לקבל הדרכה בסיסית כיצד לקדם את האתר שלכם בעצמכם. קידום אתרים הוא תחום מורכב ומסובך ויש להבין מה בדיוק צריך לעשות על מנת לקדם את האתר שלכם. השיטות לקידום אתרים הן רבות ומגוונות ומבוססות על הכנסת תוכן איכותי ורלוונטי, החלפת קישורים, הכנסת מילות מפתח ועוד. יש גם תחום שלם שנקרא "קידום אתרים ממומן" שגם אותו מומלץ להכיר. לכן, אם אתם לא מבינים בכל התחומים הללו, אנו ממליצים להיעזר ביועץ קידום אתרים, גם אם זה יעלה לכם סכום מסוים.

קרא עוד על – מחירון קידום אתרים

קשה להפריז בחשיבות של קידום האתר שלכם בצורה מהירה, יעילה וחכמה, ולכן יש לשקול בחיוב הקצאת תקציב מסוים גם עבור קידום האתר במנועי החיפוש השונים, אחרת מעטים בלבד יגיעו לאתר שלכם!

מעוניינים לדעת מה מצבו של האתר מבחינת קידום? קבלו חינם ניתוח ובדיקה מקיפה

לא מופיעים בעמוד הראשון בגוגל? לא מרוצים מהקידום שביצעו לאתר שלכם? פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעה משתלמת. 

קידום במנועי חיפוש

על מנת להקים אתר אינטרנט מוצלח יש להשקיע מחשבה ותכנון בתוכן שלו, בעיצוב ובאלמנטים נוספים, אך כל העבודה שלכם תהיה לשווא, אם הגולשים לא יגיעו אל האתר שלכם. ללא קידום במנועי החיפוש, מעטים בלבד יגיעו לאתר שלכם ואז כל ההשקעה שלכם באתר תרד לטמיון. קידום במנועי החיפוש השונים, ובמיוחד בגוגל, הוא תהליך הכרחי ומרכזי בהפיכת האתר שלכם לכוח בולט ברשת האינטרנט. ללא קידום איכותי, יעיל וחכם במנועי החיפוש, המתחרים שלכם יגברו עליכם בקלות. עוד על קידום במנועי חיפוש בכתבה זו.

 

מה זה קידום במנועי חיפוש?

 

על מנת שגולשים רבים ככל האפשר יגיעו לאתר שלכם יהיה עליכם לפעול לכך שהאתר יהיה במקומות הראשונים של העמוד הראשון בכל מנוע חיפוש אפשרי (בין היתר – גוגל, יאהו, בינג ועוד). כיצד עושים זאת? באמצעות פרמטרים של קידום במנועי החיפוש. על העבודה חשובה זו אחראי מקדם האתרים שתעבדו עימו (אם כי ניתן גם לקדם את האתר שלכם בעצמכם). קידום במנועי החיפוש נעשה במגוון פעולות Seo, ויש להתמחות בדרכים הללו על מנת להשיג קידום אפקטיבי. חשוב מאוד להכניס תוכן איכותי ורלוונטי לאתר שלכם. למשל – אם יש לכם אתר העוסק במוצרי אלקטרוניקה, התוכן באתר חייב להיות קשור לנושא זה. מנועי החיפוש "מענישים" אתרים על הכנסת תוכן לא רלוונטי ומורידים אותם בדירוג. כמו כן, מקדם אתרים איכותי יודע כיצד לעשות "החלפת קישורים" עם אתרים אחרים בצורה חכמה, והוא גם ידע להנחות אתכם באילו מילות מפתח כדאי לכם להשתמש. יש חשיבות גם לוותק של האתר ולמספר גורמים נוספים, ולכל מקדם אתרים יש גם כמה "טריקים" פרטיים המסייעים לקידום האתר במנועי החיפוש.

 

קידום במנועי החיפוש – כמה זה עולה?

 

ניתן לעשות קידום במנועי החיפוש באופן עצמאי ואז הקידום לא עולה דבר, אך אם אתם לא מומחים בתחום, רוב הסיכויים שהקידום שתעשו בעצמכם יהיה פחות יעיל. אם תחליטו להשקיע סכום מסוים ולהיעזר במקדם אתרים מנוסה, תוכלו, בעלות של כמה מאות שקלים לחודש (במקרה של אתר קטן), לקדם את האתר שלכם בצורה מקצועית. כמובן שככל שהאתר הוא גדול ומורכב יותר העלות של הקידום עולה, ויש גם משמעות לתחום בו עוסק האתר (בתחומים תחרותיים יותר העלות של הקידום היא גבוהה יותר ויכולה להגיע גם לאלפי שקלים בחודש).

 

בכל מקרה, אם אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש השונים, אנו בהחלט ממליצים להשקיע זמן, מחשבה, ואם יש צורך גם כסף בקידום אתרים איכותי ומקצועי.

4.3/5 - (6 votes)