הקמה ותחזוקה שוטפת של דף פייסבוק
פייסבוק – https://he-il.facebook.com/
הקמת דף פייסבוק ותחזוקה שוטפת שלו, עיצוב דף הפייסבוק, הכנסת טאבים (לשוניות) מתאימים, שהם טופס יצירת קשר, לשונית תמונות, ועוד.
תפעול קבוע של דף הפייסבוק העסקי הכולל כתיבת פוסטים, ושיווק הדף אל קהל היעד המתאים לו במטרה להשיג לו קהל לקוחות נוסף.
התפעול היומיומי של דף פייסבוק כולל:
- העלאת תכנים על בסיס דו-יומי לדף הפייסבוק העסקי .
- מתן מענה בדף לכל מי שמגיב בו/שולח הודעה/מעלה פרסום ובתיאום עמכם
- שיווק הדף בקרב קהילות מתאימות על בסיס תחומיי עניין ותחומים הנושקים לתחום
- שבו עוסק דף הפייסבוק העסקי, באמצעות כניסה לדפים עסקיים אלה בפייסבוק וניהול שיח הדדי עמם
תפעול פרסומת צד של פייסבוק רכישה באמצעות כרטיס אשראי לקוח – PPC רק בהסכמת בעל דף הפייסבוק העסקי.
רשתות חברתיות הן כבר מזמן לא סתם טרנד חולף, והן לא נועדו רק לפיתוח קשרים חברתיים וירטואליים, היום כבר רבים מבינים את הפוטנציאל השיווקי שקיים ברשתות החברתיות, ומשתמשים בבימה של הרשתות החברתיות לשם שיווק העסק שלהם. כעסקים גדולים בעלי תקציבי שיווק ופרסום גדולים, הפכו את השיווק באמצעות הרשתות החברתיות לחלק בלתי נפרד ממערך השיווק שלהם.
מה מאפיין שיווק ברשתות חברתיות?
שיווק ברשתות חברתיות מציג שקיפות מלאה של העסק
- שיווק ברשתות חברתיות מאפשר לעסק לנהל מערכת יחסים כנה עם הלקוחות הפוטנציאליים, שיכולים להגיב על מהלכים שונים של העסק, להביע את דעתם על המוצרים של העסק, ולהפנות שאלות ובקשות לעסק. כך יוכל העסק להתאים את עצמו לדרישות של הלקוחות,באופן הטוב ביותר.
- בתהליך של שיווק ברשתות חברתיות יש החלפת תפקידים השחקנים הראשיים הם קהל היעד, שתפקידם להעביר את המסר השיווקי באופן חברתי, ותפקידו של העסק הוא להיות קשוב לקולות הנשמעים ע"י קהל היעד, ולהתאים את עצמו כמה שיותר לדרישות של קהל היעד.
- שיווק ברשתות חברתיות אינו שיווק אגריסיבי שמפריע ומציק לקהל היעד, אלא הוא שיווק שמתבצע בצורה עדינה, וכנה, ותפקידו לנסות לעורר שיח ציבורי ותהודה ציבורית.
- שיווק ברשתות חברתיות הרבה יותר זול מאשר שיווק בשיטות המסורתיות, כמו שיווק ברדיו, או שיווק באמצעות שלטי חוצות, שיווק באמצעות סרטוני תדמית, מודעות בעיתונות וכד'.
- שיווק ברשתות החברתיות מאפשר לברות הקטנות תחרות שווה מול החברות הגדולות.
- ברחבי העולם יש עשרות רשתות חברתיות שבהן ניתן לבצע שיווק, אצלנו בארצנו הקטנה, שיווק ברשתות החברתיות מתרכז ברשתות הבאות:
- רשת הפייסבוק שבה ע"פ מחקר שבוצע יש 3.8 מליון ישראלים מנויים, שגולשים במליארדי דפי פייסבוק כל חודש.
- הרשת החברתית (twitter) – באמצעות הטוויטר אנו יכולים לצייץ, להגיב, להעלות קישורים וכך להביא תנועה של גולשים איכותיים לעבר האתר של העסק שלנו.
- רשת לינקדין – (Linkedin) היא רשת חברתית עסקית, באמצעותה ניתן לבצע מיתוג עסקי, ולפתח נטוורקינג בין עסקים שונים.
- רשת היוטיוב (youtube)–רשת היוטיוב מאפשרת לנו שיווק באמצעות תכני וידאו.
- Google+ – הרשת החברתית של גוגל+ הוקמה כצעד במלחמה המתמדת בין גוגל לבין פייסבוק, היום כאשר מסתבר שפייסבוק מאבדת מעט מכוחה העולמי, וגוגל מחזקת את מעמדה, כדאי לכל עסק שיהיה לו גם פרורפיל עסקי בגוגל+.
- אז מי מכם שעדיין עוד לא ביצע את דריסת הרגל שלו בכל הקשור לשיווק ברשתות החברתיות, ועדיין מפרסם את עצמו בדפי זהב, כדאי לו, לזכור שהמתחרים שלו נמצאים בפייסבוק כבר מזמן, ולכן כדאי לו לפנות אל אנשי המקצוע העוסקים בשיווק ברשתות חברתיות, ולהשתמש בפלטפורמה השיווקית היעילה שנקראת רשתות חברתיות.