אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר -
  • 052-5630188
  • office@stratomedia.co.il

כתיבת תוכן – כלי השיווק האטרקטיבי בעולם הדיגיטאלי

/
18נוב2015

כתיבת תוכן – כלי השיווק האטרקטיבי בעולם הדיגיטאלי

כתיבת תוכן לאתרים זהו אחד מכלי השיווק החדשים והחזקים בעולם השיווק, המיתוג והפרסום של המאה העשרים ואחת. זהו כלי פרסומי העושה היטב את העבודה, אומנם בדרך איטית קצת יותר, אך הוא משווק אתכם עשרים וארבע שעות ביממה ולא מפסיק גם לאחר תקופה ארוכה. אף אחד לא יוכל להתכחש לזה, כתיבת תוכן היא הדבר הבא, והגדול, של עולם הפרסום.

 

 

גם המספרים מוכיחים את מה שכולם כבר מבינים

שישים ושלושה אחוז מבין הגולשים ברשת הודו כי הם חשים אימון והערכה לבעלי אתרים המשקיעים בכתיבת תכנים. תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומעניין מושך אחריו גולשים רבים המחפשים מידע בתחום שבו עוסק האתר. אתם כותבים את התוכן, הגולש עוקב אחריו, וכך במשך הזמן נוצרת בניכם מערכת של קשרים ואמון שתוביל בסופו של דבר למכירות.

 

 

שבעה מכל עשרה גולשים הודו כי הם אוהבים לקרוא תוכן מעניין. הם לא מזהים את התוכן כתוכן שיווקי המנסה לדחוף להם מוצר, הם נהנים מהקריאה, אוספים מידע וכך החשיפה למוצר גדלה.

 

שמונים אחוז מהמשווקים הגדולים בעולם ובישראל מקצים למעלה משליש מתקציב הפרסום עבור כתיבת תוכן. סקר שנערך בין המשווקים התומכים באסטרטגיה של שיווק באמצעות תוכן מלמד כי למעלה משבעים שלושה אחוז מהמשווקים מרוצים מהתוצאות.

 

אתרים המחדשים את התוכן לפחות פעם אחת בשבוע, מקבלים הרבה יותר לידים ופניות מאשר בעלי אתרים שאינם משקיעים בחידוש התכנים באתר.

 

בשנים האחרונה בלבד נרשמה עלייה מטאורית במספר חברות הפרסום שהחלו להעסיק כותבי תוכן שיווקי. חברות הפרסום הגדולות מדווחות כי רק בשנה האחרונה כמות כותבי התוכן החדשים שהם שכרו לעבודה הכפילה את עצמה, ואפילו קצת יותר, ולדעתם, המגמה הזו תגדל בהיקפים גדולים הרבה יותר בשנים הבאות.

 

שיווק באמצעות כתיבת תוכן לאתרים, זהו שיווק הרבה יותר זול מאשר פרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות או בשימוש בכלים אחרים כמו באנרים קופצים באינטרנט, חלוקת פלאיירים, מגנטים ועוד. זה אולי עושה את העבודה לאט יותר, אך ההשקעה הקטנה, יחסית, משתלמת בגדול!

 

רוצים לשווק באמצעות כתיבת תוכן זה מה שאתם צריכים לעשות

העלו כתבות מעניינות לאתר שלכם, לפחות פעם אחת בשבוע. היעזרו בכלי מילות המפתח של גוגל כדי לאתר את הצרכים, הדרישות והחיפושים של הלקוחות פוטנציאליים בתחום שלכם. לאחר שתאתרו את הנתונים כתבו כתבות מעניינות ומסקרנות והטמיעו בתוכן את מילות המפתח. בדרך זו תצליחו להביא תנועה רבה יותר אל האתר שלכם.

 

אל תחכו לגולשים, הביאו אותם לאתר בעצמכם. השתלבו ברשתות החברתיות, פייסבוק, גוגל פלוס, טוויטר ועוד, והפנו את הגולשים מהרשתות אל האתר שלכם. תנועה רבה אל האתר תגדיל את מספר הלקוחות שלכם ותעלה אתכם גם בדירוג של מנועי החיפוש. גוגל עוקב אחרי מספר הגולשים המגיעים אל האתר, ככל שיגיעו יותר גולשים, כך אתם תיחשבו בעיניו כאתר רלוונטי יותר ותעלו במעלה דירוג האתרים.

 

אל תספרו על עצמכם. הגולשים תמיד ממהרים וחסרי סבלנות, תצליחו ללכוד אותם רק אם תתנו להם להבין כי יש לכם את הפתרון לבעיה המציקה לגולש שבגללה הוא הגיע אל האתר שלכם.

 

העסיקו כותבי תוכן באופן קבוע, אם זה מתאים למשווקים הגדולים, זה מתאים גם לכם!

 

מעוניינים בתוכן שיווקי לאתרכם? לעוד מידע לחצו על הקישור – http://www.rytextly.co.il/

כתיבת תוכן – כלי השיווק האטרקטיבי בעולם הדיגיטאלי
5 (100%) 1 vote