לפרסום חנות וירטואלית יש משמעות קריטית וישירה על מחזור המכירות שלה. אף על פי שחנות וירטואלית מקצועית מאפשרת נגישות רכישה נוחה ומהירה של מוצרים בצורה מאובטחת על מנת להגיע להישגים מרשימים יש לפרסם את החנות.
אז איך עושים את זה?
1)פרסמו בגוגל אדוורס
2) פתחו דף בפייסבוק
3)צרו פרסומת ביוטיוב
4)צרו באזז סביב החנות ומוצריה
5)הוסיפו עמוד תודות והמלצות בחנות
6)התאימו את החנות שלכם לדפדפנים השונים ולמובייל
7)קדמו את החנות בגוגל באופן אורגני
גוגל אדוורס – adwords.google.co.il
אלו הן המודעות המופיעות לצד תוצאות החיפוש בגוגל .התשלום הוא ע'פ מספר הכניסות לקישור מהמודעה. ככל שיש יותר מפרסמים בביטויי מסוים מחירו יהיה גבוהה יותר ולהפך. באופן כללי על מנת לפרסם יותר במחיר הזול ביותר יש לפרסם ביטויים ממוקדים לדוגמא- אל תפרסמו את המילה רהיטים, היא כללית ולכן תהיה יקרה יותר. פרסמו שולחן עץ מהגוני או שולחן עץ כך המחיר יהיה זול יותר והכניסות יהיו ממוקדות ורווחיות יותר.
פייסבוק – https://he-il.facebook.com/
פתחו לחנות שלכם דף בפייסבוק מלאו אותו בתמונות של המוצרים הנמכרים ביותר שלכם, עדכנו שם כל מבצע ומבצע. בקשו מלקוחות ואנשים שונים לעשות לכם "לייק" אל תתביישו, בקשו זאת כדרך אגב ועם חיוך. קראו את תגובותיהם ענו ונסו לשפר. דף בפייסבוק יאפשר תקשורת המונית, כל האנשים ש עשו "לייק" יתעדכנו בכל מבצע שתעשו ובכל מוצר שתעלו ללא תשלום נוסף. בנוסף,מספר התמונות הסטטוסים ורמת הפעילות שלכם משפיעים באופן כמעט אוטומטי על כמות ה"לייקים" וככל שמספר ה"לייקים" יעלה כך גם מספר הקונים בחנות. "אפקט הפרפר המודרני".
יוטיוב – http://www.youtube.com/
שם המשחק-מקוריות
צרו סרטון קצר שיהווה פרסומת. איכות הסרטון תלויה בתקציב שלכם. אם יש לכם תקציב לפרסום ההמלצה היא לפנות לאנשי מקצוע בין אם אלו מעצבים וגרפיקאים ובין אם מדובר בסטודנט לקולנוע המחירים נעים בין 400 שקלים ל2000 שקלים אם אין לכם תקציב תוכלו לנסות לצלם סרטון בסמארטפון או במצלמה אחרת להעלות למחשב ולערוך בתוכנה פשוטה כגון MOVIE MAKER בכל מקרה לא משנה כמה תקציב יש לכם הדרך היחידה להשיג צפיות היא מקוריות ויצירתיות.נסו לחשוב על הדברים שמצחיקים אתכם, במה אתם אוהבים לצפות, כעת נסו לחשוב כיצד ניתן לקשר זאת לחנות שלכם ולמוצרים שלכם סרטון מצחיק ימשוך צפיות רבות מלקוחות קיימים לקוחות פוטנציאליים ועוד (שאר הצופים תלויים בתוכן הפרסומת).סרטון רציני ומקצועי ימשוך בעיקר לקוחות קיימים ואנשים שיודעים בדיוק מה הם מחפשים.
אגב אם הסרטון יצא מוצלח וזוכה להרבה צפיות הוסיפו אותו לאתר והוא יהווה סיבה להיכנס לאתר.
באזז –
גרמו לכולם לדבר על החנות שלכם, אם בשל מוצריה הייחודיים אם בשל העמוד המדהים שפתחתם בפייסבוק ואם בשל הסרטון המצחיק שהעלתם כאן היצירתיות והמקוריות הם בגדר חובה והתוצאות בהתאם להשקעה .
תודות והמלצות –
הוסיפו בתוך החנות דף המלצות ותודות ששלחו לקוחות שימו לב שההמלצות אמינות -נניח אם שלחו לכם תודה באס.אמ.אס צלמו מסך וצרפו לחנות אם קיבלתם מייל צרפו אותו כך,כמייל. זה יקנה להמלצה מראה אותנטי אמיתי ואמין. הוסיפו סמיילים חינניים להודעות כתובות (נסו לשנות כמה שפחות אם בכלל) וצרו הרגשת חמימות ואמון הדדי כך לקוחות לא יפחדו לקנות אצלכם וירגישו ביטחון.
התאימו את החנות-
שימו לב שהחנות שלכם מתאימה לכל סוגי הדפדפנים- אתם לא רוצים להפסיד לקוחות.
כרגע בישראל קיימים כ-3,105,474 סמארטפונים ולכן כדאי מאוד להתאים את המערכת גם למובייל בכל זאת מדובר
ב 3,105,474 לקוחות פוטנציאליים .
קידום אורגני –
הוסיפו תכנים "ורעננו" קישורים שונים בחנות שלכם, ודאו כי אתם כותבים לעניין גוגל יזהה את המקצועיות בחנות
שלכם וכתוצאה מכך תמצאו את עצמכם בעמוד הראשון ואף בחמישייה הראשונה בגוגל ככל שתשקיעו יותר גוגל יעריך יותר ותמצאו את עצמכם במקום גבוהה יותר בתוצאות.